Saturday 15 September 2012

CATATAN ZAHRIMAN: PENGALAMAN PERTAMA JADI BUDAK BOSA




Proses ejakulasi di kalangan orang lelaki (gambar hiasan)

 

Apa khabar warigh-warigh bekas murid TBS sekalian. Hari ni saya nak bertanya kepada kawan-kawan, warigh-warigh tentang pengalaman zaman muda, zaman akhil-baligh, zaman pertama kali melalui pengalaman menjadi budak bosa. Maksud saya bilakah sdra mula-mula sekali mengalami pancutan pertama (first ejeculation).
Hehehe, ingat tak. Cubalah kenang-kenang balik peristiwa itu dan cerita kat sini......hehehe.

 Pada pemerhatian saya ada orang mengalaminya pada umur yang awal. Ada pulak dah besar panjang pun masih naif dan dan tak tau apa-apa pun. Cuba fikir-fikirkan diri sdra, bila agaknya mula terpikat dengan budak pompuan (perempuan); bila kita mula syok tengok pompuan.
Bagi saya, dari apa yang saya ingat,masa kecik-kemetot lagi pun saya dah pandai tengok pompuan. Paling awal masa saya berumur lebih kurang lima tahun. Hari tu saya naik bas Southern ikut arwah emak pergi Seremban. Kami berdua saja. Buat apa emak pergi Seremban, saya pun tak tahu.

Setiba di kawasan Sungai Gadut, tiba-tiba bas berhenti mengambil penumpang sebaik selepas simpang arah ke Rantau. Lalu naiklah seorang pompuan Serani bersama seorang anak pompuan berumur lebih kurang lapan tahun. Dia duduk di kerusi bersebelahan tempat saya dan emak duduk.

 Budak pompuan tuuuu......cantiknya. Belum pernah saya tengok budak secantik itu. Dia pakai baju gown, pakai setokin, pakai kasut. Saya rasa dia tinggal di Estet Sg Gadut tu sebab tidak ada perumahan lain di situ, hanya kuarters pekerja-pekerja estet. Namun saya penuh yakin dia bukan anak kuli estet, sebab dia cantik sangat.
Kulitnya putih melepak. Rambut keriting berkaran. Rupanya tak ubah macam anak orang putih. Masa tu saya pun belum pernah tengok orang putih. Semenjak melihat budak tu, saya sentiasa teringat2 ke dia, selalu termimpi jumpa dia. Kan saya dah kata saya dari sangat kecik lagi dah pandai syok kat pompuan.
Pasal ngang dan terpancut pulak. Sama jugak saya kecik-kecik lagi dah pandai. Tak sape mengajar pun, saya pandai sendiri.

Dari umur lima tahun saya dah tak tidur dengan abah. Saya tidur ramai-ramai di serambi dengan abang-abang beralaskan tikar mengkuang dan dua buah bantal, satu untuk kepala dan satu lagi buat bantal peluk. Malam-malam bila terasa sangat sejuk, saya akan mengetul, peluk bantal kuat-kuat. Ketika berumur tujuh tahun saya dah mula  ngang bila terjaga malam-malam.
Bila ngang, bantallah jadi kawan untuk ditenyeh..Lama-kelamaan, bila selalu tenyeh bantal, terasa sedap pulak. Lagi tenyeh lagi sedap. Saya rasa di sinilah bermulanya saya menjadi pandai untuk mencari nekmat, walau di peringkat permulaan tidak ada sebarang pancutan. Hanya rasa puas. Itu saja. Ketika umur 8/9 tahun baru ada keluar air sikit-sikit. Lma-lama jadi banyak. Kan saya dah kata saya kecik-kecik lagi dah pandai, walaupun tak ada orang mengajar.
 Beralih kesatu situasi lain. Pada tahun 1964, semasa tinggal di asrama TBS Tampin, ketika itu saya di Form III, terjadi satu peristiwa depan mata saya yang tak akan saya lupakan. Masa tu ada seorang senior bernama ZJ. Dia tinggal di blok B tingkat bawah, tak jauh dari katil saya. Budak ni jenis bookworm, langsung tak kisah orang lain, asyik dengan bukunya saja. Dia budak baik dan nampak sangat innocent. Suatu hari budak-budak asrama berpakat nak kenakan dia.

Sedang ZJ asyik baca buku di katilnya, tiba-tiba dia diserbu oleh lebih kurang 5/6 orang kawan-kawannya. Ada yang pegang kakinya. Ada yang pegang tangannya, dan ada yang tekan bahunya kuat-kuat. ZJ menjerit-jerit  dan meronta-ronta untuk melepaskan diri, namun tak berjaya. Sebentar lagi kain yang dipakainya pun telah dilondehkan.

ZJ terus menjerit.
"Jangan-jangan-jangan...."
Ada sorang budak mula memegang dan memainkan senjata ZJ. Maka tambah kuatlah dia menjerit. Tapi lama-kelamaan ZJ menjadi diam, tidak menjerit lagi. Selang beberapa minit dia pun menjerit semula.
"Den nak tokoncing, den nak tokoncing....terus......chut,chut,chut....menyumpit2 keluarnya air syok membasahi tilam.

 Hahahahahaha. Kawan-kawan  ketawa. Itulah kali pertama ZJ mengalami pancutan.Heran pulak saya, dah Form V baru pertama kali terpancut. Aku dulu darjah 3 dah pandai..... 

5 comments:

  1. Tahniah Zahriman kerana dah pancut awal! Boto-boto anak jantan.

    ReplyDelete
  2. Mungkin dalam kalangan adik-beradik patut adakan lomba sapo pancut paling awal dan elok sediakan hadiah. Ese setuju sponsor hadiah.

    ReplyDelete
  3. Iman, bilo ekau mulo topancut molok banta tu, bantah basah tak. Oleh korano kau kocik bona jangan-jangan yang kolua itu air koncing tak. Sobab biaso eh kalau air mani yang kolua, oghang tu musti dah akil-baligh lobih kughang 12 tahun. Dah ado nafsu. Ekau maso itu masih gata-gata kek komaluan jo. Lom ada nafsu laie. Jangan-jangan tungau yang gigit kemaluan ekau tu. Sajo yo nak tanyo. Kok tak pon ekau kono gigit kopinding tak yang biaso eh tingga kek colah lantai ghumah kayu ekau itu. Jangan maghah yo.

    ReplyDelete
  4. Den agak lah Zahriman ini maso kocik-kocik dulu suko main dalam somak bolakang ghuah eh tu. Kadang-kadang dio totido dan bilo jaga baghang bohargo dia kono gigit somot meghah, bukan kogonggo yo, somot merah yang kocik-kocik itu. Bilo kono gigit cukuplah gata kadang-kadaang sampai bongkak. Kopala kemaluan pon bosa dibuek eh. Dan maso itu Zahriman garu, makin garu makin sodap. Den boleh bayangkan bagaimna tunak eh mato kau maso itu. Lentok macam oghang nak tidojo. Tak adolah yang paling nikmat melainkan monggaru kepala...

    ReplyDelete
  5. Tulah den kobaran bilo kocik jangan suko pakai solua pendek. Nanti digigit tungau atau popijat. Dan anhnya tungau atau popijat ini suko kek tompek tu pulak. Den nak tanyo koik-kocik dulu Zahriman suko pakai solua pendek ko?

    ReplyDelete